|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
is on the 1st circle: Limbo
Hellbux: 257
|
Ik heb sins kort Een Teamspeak 2 server Voor iedereen
Korte snelle info: Server-aderes : 193.138.204.88:8777 Password van de server :Heeft onze teamspeak 2 server niet !! Wat is teamspeak? Teamspeak is een programma waarmee je door middel van een headset met meerdere personen kunt praten. Dit wordt veel gebruikt onder de gamer’s zodat je tactieken kunt maken en elkaar kunt helpen tijdens games. Dit programma is trouwens gratis. Waar kan ik teamspeak downloaden? Dit is de officiële website van teamspeak: TeamSpeak - Welcome to TeamSpeak Hoe voeg ik mensen toe? Nu je teamspeak gedownload hebt kun je direct naar de teamspeakserver gaan waar wij op zitten. Dit gaat zo: 1. Open Teamspeak (staat rechtsonder in je taakbalk als je het al geopend had) 2. Ga naar ‘Connection’ 3. Dan kies je local aderes book rechter klik op servers-Add server 4. Dan vul je bij server-aderes het volgende in: 193.138.204.88:8777 en klikt op anonymous. 5. Dan kies je als nickname je: naam waar mee je te zien bent voor iedereen die op ts is !! 6. bij password Niets invullen !!!!!!!!!!!! 7. En dan ‘connect’ Instellingen Voordat je begint te praten moet je nog wat dingen instellen. Waaronder je voice-activation-level. Als je hard genoeg praat begint de microfoon automatich te werken dus als je voice-activation level te laag staat hoort iedereen alles bij jouw in de kamer en dat is vrij vervelend. Hoe verander ik mijn voice-activation-level? Dit gaat als volgt: 1. Open Teamspeak (staat rechtsonder in je taakbalk als je het al geopend had) 2. Ga naar ‘settings’ 3. Dan kies je voor: Sound input/output settings 4. Dan staat er in het midden van dat schermpje ergens: voice-activation-level 5. Zorg dat dat balkje op ongeveer driekwart naar recht staat.(richting shout) 6. Kies dan voor ‘Close’ en je bent klaar met de instellingen Hoe verander ik van room? Binnen onze teamspeak-server kun je ook naar andere rooms. Dit doe je simpelweg door er dubbel op te klikken. Hoe zet ik dat irritante geluid van teamspeak uit? Vindt je het vervelend dat je het elke keer hoort als iemand van room veranderd of uit/inlogt op de server. Doe dan dit om het geluid uit te zetten: 1. Open Teamspeak (staat rechtsonder in je taakbalk als je het al geopend had) 2. Ga naar ‘settings’ 3. Dan kies je voor: Options 4. Dan kies je het tabblad(staat bovenaan) ‘Sound notifications’ 5. Dan staat er rechts ‘Volume’ die moet je helemaal op ‘0’ zetten.(Naar beneden) 6. Dan op ‘OK’ drukken en je bent klaar. Last edited by stefan_teamspeak : 04-17-2008 at 04:01 PM. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Leuk en aardig allemaal en nu in het engels, want dit is een engelstalige website!
Translation: that's nice and all, now try it in english. This is an English only website after all.
![]() Gazz is a sexgod - Pamela A. Nothing feels like Gazz - Paris H. After the amazing Gazz, I even started believing in Aliens being our gods - Katie H. I have never seen a bigger one than Gazz's - Jenna J. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Super Moderator
Hellbux: 55,950
|
Tja, ik ben al een tijd overgestapt naar Ventrilo en ik ga nooit meer terug naar Teamspeak, echt een slecht programma!
Translation: I've switched over to Ventrilo some time ago, and i'm never going back to Teamspeak, it sucks
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Quote:
![]() |
||
|
|
|