|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
ok on of them is called "satanic butt slayers" wierd but worth listening too. the song i heard was called "attack of the pod people.
the other is called "HORSE the band" the song i heard was called "bunnies"
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
The best band I found was and is Rally, some dutch band. I don't understand jack what they are singing but they kick ass, had my laugh of the century with "Björn, motherf**ker, Björn". If anyone knows it or understand that what they are singing about pls translate. I got that much thats about Tennis and The Oldmastr Björn
:dennis: Björn Motherf**ker by Rally Refräng: En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. Jag var bra på tennis och mitt förnamn det är Björn. Björn motherf**ker Björn! Vers 1: Hallå jag kallas "burken" och jag är en superstjärna. Det finns många här som tycker att jag inte har nån hjärna. Men det skiter jag i ba´ f´att jag har tjänat flera hundra millioner. Och dom pengarna dom har jag tatt till skattefria zoner. Refräng: En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. Jag var bra på tennis och mitt förnamn det är Björn. Björn motherf**ker Björn! Vers 2: Det var Jannike och Mariana som var mina första kvinnor. Se´n kom de´ en Loredana, dela mina vita linjer. Jag fick pengar fast jag la mig, och nu vill Sverige inte ha mig. Men jag känner ingen ånger för jag har mina kalsonger. Refräng: En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. Jag var bra på tennis och mitt förnamn det är Björn. Björn motherf**ker Björn! En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. En boll, en boll, en boll och ett racket. Jag var bra på tennis och mitt förnamn det är Björn. Björn motherf**ker Björn! |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Someone caught Björn f**king his mum?
![]()
![]() by Me, V1.5 <Nxs> When I was 16 I was a potmaster also, when I stopped, Ibecame retarded <GreatCthulhu> *sighs* Noone quotes me in their sig.. <Dirt_PridE> Red pill, blue pill? f**k it, gimme range\'>beer!! For the most up to date hardware Shiz go to --> Hwhell.Com For anything Unreal related, from mod downloads to reviews! --> Unreal Hell |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Quote:
Quote:
![]() by Me, V1.5 <Nxs> When I was 16 I was a potmaster also, when I stopped, Ibecame retarded <GreatCthulhu> *sighs* Noone quotes me in their sig.. <Dirt_PridE> Red pill, blue pill? f**k it, gimme range\'>beer!! For the most up to date hardware Shiz go to --> Hwhell.Com For anything Unreal related, from mod downloads to reviews! --> Unreal Hell |
|||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Quote:
Knackerbrod and stuff
|
|